Обманули? накажи!
  • Магазинов: 3035
  • Потребителей: 202
  • Мнений: 25575
Добавить магазин

verification code
stopshop
basket

20к

http://www.20k.com.ua

Інтернет-магазину «20К.com.ua», що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ушинського, 3 від **** ***** ****, проживаю за адресою: ******* ЗАЯВА про повернення коштів за товар неналежної якості 09.08.2014 року у вашому Інтернет-магазині «20К.com.ua» мною було придбано телефон Lenovo Р 780 з доставкою на мою адресу проживання вартістю 2 495 грн., що підтверджується актом доставки з печаткою Інтернет-магазину «20k.com.ua» та гарантійним талоном, в якому передбачено, що гарантійний строк на Lenovo Р 780 встановлений на 12 місяців з дня його придбання. 16.03.2015 телефон вимкнувся при зарядженій батареї на 40% і більше не вмикався. 17.03.2015 я звернулася до Інтернет-магазину «20К.com.ua» і віддала телефон на діагностику для усунення недоліків. 27.03.2015 мені повернули телефон з новою прошивкою, пояснивши, що прошивка «злітіла» без причини. Увечері 30.04.2015 телефон знову вимкнувся, але я не привозила його на ремонт, бо були травневі свята і сервісний центр не працював. При проведенні мною маніпуляцій з телефоном для його увімкнення - телефон ніяк не реагував. Я подзвонила консультанту Інтернет-магазину «20К.com.ua», той мені пояснив, що я не вмію користуватися приладом і щоб привозила його для діагностики. 03.05.2015 під час моїх намагань знову увімкнути телефон - від запрацював і я вже не стала його відвозити, сподіваючись, що подібне не повториться. 20.05.2015 я вдруге привезла телефон до магазину з тією самою проблемою: телефон вимкнувся при зарядженій батареї і більше не вмикався. 02.06.2015 мені повідомили, що на телефоні встановили нову прошивку і я можу його забирати. На мої прохання пояснити, чому телефон не вмикався, мені відповіли, що я була недопрацьована версія прошивки, але я відмовилася приїжджати за телефоном по причині, що я не була згодна, що проблема була саме у прошивці і телефон залишився у співробітників магазину для самостійної діагностики під час користування ними апаратом. Через декілька днів мені повідомили, що у телефоні не виявлено недоліків і він працює. Я приїхала за приладом і попросила продовжити мені гарантійний строк на телефон у сумарній кількості днів знаходження апарату у сервісному центрі – мені продовжили термін до 09.09.2015. 07.06.2015 я знову привезла телефон до Інтернет-магазину «20К.com.ua», бо той вимкнувся. Всі три рази, коли я здавала телефон до магазину, консультанти при мені підключали до нього зарядний пристрій і намагалися увімкнути - це не давало ніякого результату. 16.06.2015 я подзвонила до магазину, де мені пояснили, що я можу приїжджати за телефоном. На мої запитання, що саме було відремонтовано в телефоні і чому він не працював, мені відповіли, що його просто зарядили, хоча вимкнувся він у мене при зарядженій батареї на 60%. На усі мої неодноразові усні прохання повернути мені гроші за телефон - консультанти Інтернет-магазину «20К.com.ua» мені відмовляли, також на прохання видати мені інший телефон на час ремонту мого – мені було відмовлено. Під час моїх звернень до Інтернет-магазину «20К.com.ua» у мене склалося враження, що повноцінна діагностика приладу ні разу не проводилася і його співробітники затягують час, поки у мене закінчиться гарантійний строк на даний прилад безкінечними його прошивками. Прошу відреагувати на моє звернення, оскільки я бачу грубі порушення Закону України "Про захист прав споживачів", замість якісного продукту, я отримала неякісну техніку, погане обслуговування некваліфікованими співробітниками, погане враження про магазин, дарма витрачений час та здоров’я. В протилежному випадку буду змушена звернутися до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів і до суду з позовом про повернення мені коштів за телефон та компенсацію завданої мені моральної шкоди. У зв’язку з тим, що недоліки у моєму телефоні Lenovo P 780 мають істотний системний характер і це унеможливлює використання мною приладу за своїм цільовим призначення, що виникли з вини виробника (продавця), після їх «усунення» проявляються знову і знову з незалежних від мене причин, на підставі ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", ПРОШУ: повернути мені сплачені за Lenovo P 780 гроші у сумі 2 795 грн., виходячи з його вартості на 16.06.2015, що підтверджується скриншотом зі сторінки сайту Інтернет-магазину «20К.com.ua» датою на 16.06.2015. Додатки: 1. Копія акту доставки. 2. Копія гарантійного талону. 3. Копія скриншоту зі сторінки сайту Інтернет-магазину «20К.com.ua». Дана заява складена на двох сторінках у двох примірниках для кожної зі сторін. 16 червня 2015 року Підпис _________ (*****) Прийняти мою заяву директор магазину відмовився, я викликала наряд міліції Соломянського РУ і вони склали про це відповідний протокол.

Мнений о магазине 20к:
  • Преимущества магазина 20к

    Добавить Преимущество

    Введите код с картинки
    Приобретал недавно телефон в данном магазине, остался очень доволен! Всё быстро, честно и со скидками. Рекомендую всем данный магазин!
    27.07.2018, 12:47:30
    1
  • Недостатки магазина 20к

    Добавить Преимущество

    Введите код с картинки

Отзывы о магазине 20к

Оставить отзыв о магазине 20к

Введите код с картинки
user ava
Любовь
#25742
Осторожно МОШЕННИКИ! Продали коптер бу под видом нового! Менять отказываются, говорят сами сломали! Даже не извинились, хотя это был подарок на ДР, который не работает!!! Пункта выдачи и Сервиса нет! Типа ремонт у них! Все через курьера и Новую почту! Не ищите себе проблемы!!!
02.08.2018, 16:57:59
user ava
Влад
#25691
Приобретал недавно телефон в данном магазине, остался очень доволен! Всё быстро, честно и со скидками. Рекомендую всем данный магазин!
27.07.2018, 12:45:46